Socjolog. Trener.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu biznesowym z zakresu budowania strategii, prowadzenia badań i projektowania innowacyjnych produktów i usług – uczy praktycznego zastosowania metodologii i technik myślenia, służących jednostkom i zespołom optymalnemu rozwiązywaniu problemów.
Współautorka Design Mindset DetectorTM – narzędzia diagnozującego indywidualne predyspozycje do pracy w zespołach projektowych nastawionych na generowanie innowacji (Design Thinking). www.design-mindset-detector.com
„Energia podąża za uwagą.”
Projektuje aplikacje biznesowe, nowoczesne narzędzia sprzedaży i modele biznesowe. Usprawnia procesy biznesowe, wdrażając innowacyjne narzędzia online i offline. Skupiona na tworzeniu i dostarczania autentycznej wartości biznesowej. Entuzjastka w obszarze Value Based Selling.
Ukończyła zarządzanie i marketing, socjologię, studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Innowacją, szkołę coachingu CoachWise.